ALAMAT

TEL : 0197055366
ALAMAT KAMI : NO. 45, TINGKAT ATAS, PEKAN JITRA 3, 06000 JITRA, KEDAH DARUL AMAN.

MENU

Rawatan Resdung di LYNN BEAUTY HOUSE JITRA

Lynn Beauty House menawarkan perkhidmatan rawatan resdung seperti berikut: 

                  • RESDUNG BIASA             = RM10.00 
                  • TREATMENT RESDUNG = RM45.00 


Resdung adalah perkataan yang digunakan untuk menggambarkan pelbagai penyakit hidung. Salah satu punca gejala resdung adalah akibat jangkitan bakteria ke atas hidung dan rongga disekelilingnya. Antara tanda-tanda resdung ialah selalu bersin, gatal-gatal di muka/hidung serta jerawat degil dan teruk di muka atau badan. Punca resdung termasuklah faktor pemakanan, antibodi badan yang lemah, genetik serta kebersihan persekitaran tempat kerja dan juga kediaman anda. 

Bagi mengatasi masalah resdung, Lynn Beauty House menyediakan 2 jenis rawatan iaitu "Resdung Biasa" dan juga "Treatment Resdung". Resdung Biasa merupakan rawatan asas menggunakan asap bagi mengeluar resdung di wajah. Treatment Resdung pula adalah rawatan mengeluarkan resdung ditambah dengan facial treatment yang bertujuan menghilangkan kesan-kesan resdung di wajah seperti jerawat, jeragat, parut dan masalah pori-pori.

Faktor pemakanan menyebabkan setiap orang mempunyai masalah resdung. Sesetengah orang menghidap resdung yang serius, manakala yang lain langsung tidak merasa kesan resdung yang ada pada dirinya. Tetapi percayalah, setiap dari kita pasti ada resdung. Cubalah rawatan resdung di Lynn Beauty House dan lihat kesannya sendiri. Rawatan yang berterusan dapat memberikan kesan yang terbaik.

Untuk maklumat lanjut, sila hubungi Lynn melalui 019-4739776 atau berkunjung terus ke Lynn Beauty House Jitra.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan