ALAMAT

TEL : 0197055366
ALAMAT KAMI : NO. 45, TINGKAT ATAS, PEKAN JITRA 3, 06000 JITRA, KEDAH DARUL AMAN.

MENU

KHASIAT SUSU

LULUR SUSU (Milk) RM40

Terbuat dari bahan-bahan alami tradisional pilihan

Susu kaya ...akan zat asam beta hydroxy alami, campuran susu dalam lulur ini tidak saja berguna sebagai peeling yang mengikis kotoran dan sel-sel kulit mati tetapi juga dapat mencerahkan kulit sehingga terlihat lebih halus dan tidak bersisik. Selain itu, kandungan protein dalam susu juga berguna sebagai suplai nutrisi yang berfungsi melembabkan sekaligus melapisi permukaan kulit agar lebih halus dan kenyal. Dapatkan kulit cerah bersinar dengan lulur Susu (Milk).

Cara Pemakaian :
Dicampur dengan air putih/air mawar/madu, kemudian balurkan pada kulit hingga kering, lalu gosok perlahan-lahan sampai kotoran pada kulit ikut terbawa, kemudian bilas dengan air bersih.
 MANDI SUSU (RM30)

Tahukah anda kebaikan mandi susu? Saya nak kongsikan faedah mandi susu...jom!!!

-bagi yang nak kulit cerah berseri dan halus boleh laa try mandi susu
kerana mandi susu amat berkesan utk kecantikan kulit...
lakukan ia selepas lulur...
-mandi susu jugak dapat segarkan badan dan harumkan kulit..paling best kalo di campurkan dengan wangian aromaterapi yang menyerap masuk ke kulit dan kulit akan harum selama beberapa hari.
-kalo nak lakukan sendiri di rumah pun boleh,ok....bagi yang tak ada tab mandi tu,amik susu tepung dan campur kan dengan sedikit air..kemudian lumur ke seluruh badan..biar seketika...kemudian bilas..rasai kesan nya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan